Open/close main navigation

Kundetilfredshed

På Avedøre Dyreklinik vil vi gøre alt for, at et besøg hos os skal føles trygt og i videst mulig udstrækning være en god oplevelse, selvom vi selvfølgelig er klar over, sygdom hos familiens dyr medfører både uro og ængstelse.  Men alt afhænger jo af øjnene, der ser, og vi vil derfor gerne vide så meget som muligt om både, hvad vi gør godt og hvor, vi kan blive bedre. Derfor har vi i samarbejde med firmaet Novopro/VetAnalytics gennemført en kundetilfredshedsundersøgelse over mere end et halvt år.

Her kan du se et lille udpluk af ord, vi har ”fået med på vejen”:

Lone fra Hvidovre:
“Til alle, som overvejer at få deres tæve steriliseret, kan jeg varmt anbefale at få det gjort af Lars på Avedøre Dyreklinik. Min forrige hund var igennem en stor operation, som trak tænder ud på både ham og resten af familien. Desværre blev vi nødt til at aflive ham, da hans lidelse kom tilbage. Da vi fik vores dejlige lille Bichon Havanais Bella, vidste vi, at hun skulle steriliseres på et tidspunkt. Lars fortalte om, hvordan han udførte den salgs operation som kikkertoperation, og sagde at de hurtigt var friske igen. Jeg var ikke helt på toppen, da dagen kom for operationen, da den anden operation fra vores forrige hund stadig sad dybt i mig. Men jeg må sige at allerede om aftenen, var hun helt ok, og næste dag var hun helt frisk, og vi kunne slet ikke mærke på hende, at hun var blevet opereret dagen før. Så derfor kan jeg kun anbefale denne form for operation og især hos Avedøre Dyreklinik, da de bare er så omsorgsfulde, så man føler, at man er i de bedste hænder”. 

Anette fra Ishøj:
“I lever fuldt op til vores forventninger. Første gang mit kæledyr har været hos en dyrlæge, som hilser på dyret først og lader dyret hilse på ham/hende. Jeg har fuld tillid til jer :o)”.

Camilla fra Hvidovre:
“I skal for Guds skyld ikke gøre noget anderledes. Min hund elsker at komme hos jer. Hun føler sig tryg og godt behandlet, og det samme gør jeg. Det er de færreste dyr og mennesker, der kan li’ at komme til lægen (forståeligt nok), men vi elsker det”.

Peter fra Amager:
“Jeg ville ønske, jeg kunne købe billigere allergimedicin til min hund, men det er jo som sådan ikke dyreklinikkens skyld. Men det er dyrt, når man har en multiallergisk hund. Overordnet set mener vi, intet skal ændres, vi er meget tilfredse”.

Lise fra Hvidovre:

“Der er altid god stemning på klinikken, og personalet er top professionelt.Jeg har stor tillid til alle, der arbejder på stedet og har været kunde der i over 13 år.”

Casper fra Glostrup:
“Vi er meget tilfredse! Og der skal være en kæmpe ros til de veterinærsygeplejersker, som sidder ved tlf og har tid/giver sig tid til at give gode råd osv. ved evt. tvivl eller problemer”.

Troels fra Falster:

“Kan bestemt ikke forlange mere eller bedre behandling. Så på nær en kop kaffe – da vi kører ca. 100 km for at besøge klinikken – kan vi ikke komme på noget :-)”

Lærke fra Gladsaxe:
“For mig er der ikke noget, der kan gøres bedre på klinikken.
Vi bliver altid taget imod med åbne arme, og det er uanset om man har bestilt tid i god tid, eller om man kommer akut.
Min ældste hund Effie har været meget syg gennem sit liv, og vi har været gennem 2 håndfulde dyrlæger, vi har aldrig følt os rigtigt trygge ved de forrige dyrlæger.
Men nu hvor vi er begyndt at komme hos jer, er Effie begyndt at slappe mere af gang for gang. Hun ryster eller hyperventilerer ikke længere, når vi kommer ind i klinikken, nu går hun frivilligt ind og bliver glad, hver gang pigerne bag disken kommer for at nusse og give godbidder, det er første gang, det er sket siden hendes aller første dyrlægebesøg.
For mig er det så utrolig vigtigt, at mine dyr har det godt og er trygge, og det kan jeg for første gang konstatere, de er ude hos jer.
Dertil vil jeg lige tilføje, at det er utrolig rart, der bliver givet den tid, der er brug for til det enkelte dyr. Det skal ikke bare hurtigt overståes, og så er det ellers ud og betale ved kasse et.
I giver dyret plads og tid til at falde til ro, inden det bliver sat op på briksen, noget jeg ikke har oplevet før i nogen klinikker”.

Claudia fra Hvidovre:

“Det var en rigtig god oplevelse, hvor min hunds ve og vel var i fokus, og der blev sørget for at hendes grænser ikke blev overtrådt :-)”